لقد تم غلق المنتدى وتم افتتاح شبكة مواقع نجومى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لقد تم غلق المنتدى وتم افتتاح شبكة مواقع نجومى

ننتظركم بشبكة مواقع نجومى

الرئيسيةwww.ngoomy.alafأحدث الصورالتسجيلدخول

مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nany
مشرف قسم
مشرف قسم
nany

انثى
الهواية : net

مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Empty
مُساهمةموضوع: مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب   مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Icon_minitimeالأحد أغسطس 24, 2008 8:48 pm

طبعا ده موش اسم فيلم ولا حاجه دي مزكرات مراهقه عاشت فترة مراهقتها بكل ما تحمل الكلمة من معنى في خيالها وفي الحقيقة
على فكرة فكرة الموضوع ده من الخيااااااااااااااااااااااااال بس قصصها من واقع قصص حقيقيه وتجارب مراهقتنا البنوته اسمها اماني والاسم ده طبعا مستعار بس الاسماء اللي ممكن تدخل في تفاصيل المزكرات جايز تكون حقيقيه يا رب تعجبكوا المزكرات

هنبتدي المزكرات بأول موقف في حياة اماني

كمان شهر بالظبط هتم ال17 سنه انا برج الميزان طيبه قوي وبحب الناس قوووووي نفسي ابقى مطرقعه لمرة واحده في حياتي وابطل خوفي وكسوفي اللي زيادة عن اللزوم ده وعمري ما حبيت وعمري ما حسيت اننا زي غيري عبير ولينا وشروق محبوبين نفسي احس اننا زيهم محبوبة وبحب وبتحب بس انا ما ينفعش تقريبا لان ابويا راجل غلبان وعلى قد حاله هيشتريلي هدوم زي اللي بتجيبها لينا كل يوم منيين وهعمل شعري كل يوم عند الكوافير زي ما بتعمل شروق منين و ما اعرفش اخرج لوحدي زي ما بتعمل عبير اي نعم البت عبير بتفطسنا ضحك كل يوم على حكاويها مع رائد لكن يا مصيبتها السودة لو طنط قفشتها دي موش هيطلعلها نهار
ياااااااااه ايه القرف ده هستنى لحد امتى علشان احب زيهم

قلت لنفسي :
بطلي عبط يبت ايه اللي انتي بتقولي ده الحب ده حرام ايوه حرام لاااااااااء الحب مش حرام انا نفسي احب بقى ماليش دعوة هفضل لأمتى انتظر اليوم ده لاء مش مستنيا حاجه انا هدور بنفسي
انا بكرة هروح عند لشروق اخليها تعملي شعري ششوار وهستلف طقم من لينا وهروح لعبير نخرج على الله الاقي حد يحبني استأذنت من ماما اننا هروح عند عبير النهرده وهنخرج وكده المهم وافقت
لبست بقى في خمس ثواني وجري عند عبير

وكنت قبل الخروجه بمنظر تاني غير اللي خرجت بيه شعر منكوش وبنطلون قماش بسيط وقميص وفجأة
لقيت لينا جيبالي بنطلون جينز غالي قوووووي ليها وبتقولي قيسي ده وشروق مجهزه الششوار وعبير هتخدني معاها و هنخرج نروح على مكة مول
واوووووووووو مكة مول حلم عمري من زمان نفسي يتحقق عليا النعمة لو طلبت من بابا يخدني لقلي اتلهي هوا احنا لقيين ناكل اما اخدك مكان زي ده
طبعا ايه ساعة وانا اصرخ وهما بيشدو في شعري وشمه ريحة شياط ايه ده هي دي جيبا البنطلون ده ازاي وبتلبسه ازاي دي لالالالالا اللا ده مكياااااااج دي اروح فيكو اللومان تؤتؤ انا موش لاعبه
يبت بطلي عقد تعالى بس هي دي الموضه وربنا هتقضي يوم زي العسل و المكان هناك يجنن المهم الزن على الوادن امر من السحر المهم حسيت وكأني زي العروسة شعري جميل واللبس حلو عليا قوووي واقتنعت بعد اما قالولي ان حتى لينا وشروق جيين معانا وما فيش اي داعي للخوف

ووصلنا عمو والد لينا بالعربيه يبختك يا لينا موش بتتشعبطي كل يوم في الميكرو علشان توصلي المدرسه
المهم وصلنا مكة موول ونظرات الانبهار وخداني

ينهار زي بعضه ده انا مكنتش عايشه قبل النهرده الناس كتير التخين والرفيع والطويل والقصير من كل شكل ولون وانا لو ما كنتش جيت كان زماني بتفرج على القناة الاولى واللا بتخانق مع اختي الصغيره واللا قاعدة في القوضه وحواليا الف واحد احسن حاجه اننا خرجت
واكلت ايس كريم كان اطعم ايس كريم كلته في حياتي شوية كده وقعدنا لقيت اتنين شبان جم بيسلموا على لينا اتخديت قوي رحت قيمه من مكاني قالتلي ده محمد ومصطفى ولاد طنط سميحه صاحبة ماما انا سمعت طنط سميحه ارتحت قعدت تاني سلموا ومشيوا
ما فيش ثانية واحده وقالت لينا انا هاخد شروق ونتفرج على الفتريين بتاعت اللبس موش هنتأخر طبعا عبير بتلعب في الموبايل وكل شويه هارت رائد رن ومسيجيز وانا ببص وبس
وحياة ربنا لأمي تعلقلي المشنقه النهرده يلله نمشي
نمشي ده ايه دحنا ما بقلناش ساعه قاعدين بطلي بقى خنقتيني
طيب اوعديني اننا موش هنتأخر انا ورشكرا مزاكرة
اوك اوك بس والنبي بلاش زن
سكت وقعدت ابص على الناس وكأن الناس دي موش شبه الناس اللي عندنا في الحتة خالص الجو كان جميل والمول كان مليان مرت ساعة و لينا وشروق مجوش ولا حتى شفتهم

حصل ايه في المول هقولكم في حلقة بكرة ههههههههههههههههههههههه انتظروها
Miss aya
مشرف عام
مشرف عام
Miss aya

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب   مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 10:16 am

القصه رووووووووووووووووووووعه
بجد جميله اوى يا نانى
بدايه موفقه يا قلبى
nany
مشرف قسم
مشرف قسم
nany

انثى
الهواية : net

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب   مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Icon_minitimeالسبت أغسطس 30, 2008 10:28 pm

الله يخليكى يا يويو
ميرسى على مرورك الجميل ده
شفا الجميله
مشرف قسم
مشرف قسم
شفا الجميله

انثى
العمل : طالبه
الهواية : القراءه والرسم
نقاط التميز : 3

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب   مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 1:58 pm

شكرا يا ناني البدايه تدل انها جميله
دموع القمر

انثى
الهواية : السباحه

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب   مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 3:28 pm

نانى شوقتينى حصل ايه فى المول

مذكرات ويوميات مراهقة تبحث عن الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-